Rahsia RM10K Sebulan

Saturday, December 27, 2014

Kelebihan Buka Tiga Akaun



Selamat Sejahtera dari blog berniaga online.
Berikut adalah email dari Mazelan Abas yang agak panjang sikit tetapi kalau anda nak tahu rahsia kejayaan beliau sila luangkan masa untuk baca sampai habis.

Nama saya Mazelan Abas, disini saya ingin berkongsi dengan rakan-rakan semua bagaimana saya mula menyertai program Tone Excel ini. Semoga ada panduan yang boleh diambil. Jika dalam masa 4 tahun saya boleh dapat pendapatan lebih setengah juta ringgit TIAP-TIAP BULAN, saya doakan yang anda dapat sama seperti saya atau dapat lebih lagi daripada saya. Amin.
**************************************************************
Salam sejahtera rakan2 semua.
Hari ini saya ingin kongsikan satu rahsia yang menyebabkan komisyen saya naik secara mendadak dan maksimum. Teknik ini mula-mula saya tak terfikir, tetapi selepas beberapa bulan, baru saya terfikir sendiri, dan terus applykan.
Pada awalnya saya hanya buka satu akaun sahaja, selepas itu saya dah sponsor hampir 80 orang sahabat di Level-1, tiba2 saya terfikir, disebabkan ToneExcel membenarkan kita membuka sehingga 10 account dengan menggunakan nama, IC yang sama, jadi saya fikir kenapa saya tak tambah lagi 2 akaun, maka komisyen saya akan pergi menjadi maksimum. Waktu tu terus saya buka lagi 2 akaun menjadi 3 akaun. Cucuk sate jawabnya. Barulah selepas itu kalau saya dapat rakan baru, saya letakkan dibawah akaun ke-3. BedeBoooooooooM, komisyen saya naik macam roket.
Rupanya idea saya ini telah di applykan oleh ramai orang diperingkat awal, cuma saya sorang je tak tahu. Apalagi, saya pun ceritalah dekat network saya, maka ramailah yang buka 3 akaun, cucuk sate dan kemudian mereka pun buat perkara yang sama, kembangkan dibawah akaun yang ketiga sahaja.
Bila saya aktifkan menasihatkan kepada downline saya buka 3 akaun, saya dapat komplain dari ramai orang2 lama, jangan ceritakan "rahsia" ini, biar kita buka 3 akaun, tapi pada downline, jangan cerita, cerita hanya pada orang yang nak buat betul2 saje. Saya cakap downline saya semua nak buat betul2, kalau nak buat main2 saya tak akan suruh mereka buat toneexcel ini, saya sendiri akan halang mereka dari join ToneExcel ini. ToneExcel ini bukan untuk orang yang nak buat main2. Kalau nak main2, main jauh2. Bukan disini. Kalau nak simkad jimat pakai simkad TuneTalk biasa tu, harga simkadnya RM5 sekeping sahaja, calling ratenya murah, smsnya paling mulah dalam dunia. ToneExcel bukan untuk berjimat, tetapi simkad ToneExcel ini untuk orang yang nak buat duit.
Mungkin anda sendiri pernah jumpa, berapa ramai orang yang buat ToneExcel ini secara main2, ada yang berjaya ke? Ada yang keluar masuk ToneExcel ini lebih 7 kali pun ada. Masuk TE, selepas taja 2/3 orang, buat bisnes lain, simkad TE expired, bisnes lain tak jalan, join semula TE, dapat ID baru, start menaja orang semula, dapat 2/3 orang, buat bisnes lain, simkad TE expired, bisnes lain tak jalan, join semula TE, dapat ID baru, start menaja orang semula, dapat 2/3 orang, buat bisnes lain, simkad TE expired, bisnes lain tak jalan, join semula TE, dapat ID baru, start menaja orang semula, dapat 2/3 orang, buat bisnes lain, simkad TE expired, bisnes lain tak jalan, join semula TE, dapat ID baru, start menaja orang semula, dapat 2/3 orang, sampai penatlah saya copy paste dan tengok muka sahabat tersebut, kejap ada kejap tak ada, macam biskut marry. Mungkin cara ini adalah cara rahsia dia berjaya.. .. cara rahsia yang saya masih tak tahu, tak belajar lagi dan tak nampak hasilnya.
Akhirnya saya kata pada rakan2 yang lebih senior dalam ToneExcel, tak apalah, saya hanya ajar buka 3 akaun ini kepada group saya sahaja, group Mazelan Abas, sebab bagi saya ini bukan rahsia untuk saya, kalau cara ini memberi kebaikkan kepada saya, pasti ia membawa kebaikkan kepada orang lain, tiada rahsia bagi kami. Walau pun begitu, didalam rangkaian saya, ada yang ikut dan ada yang tak ikut cara ini. Saya pernah buat kajian tentang keseluruhan network saya ketika itu, (ketika itu tak lah besar sangat, masih boleh kira2 dengan tangan lagi), saya dapati, ada 2 kategori dalam level-1 saya.
Satu, yang buka satu akaun, dan yang satu lagi, buka 3 akaun.
Selepas 6 bulan sahaja, 65% yang buka 1 akaun, simkad mereka akan expired dan mereka tak berjaya pun dalam bisnes ini. Yang baki 35% ini, berjaya dapat komisyen yang besar dimana mereka akhirnya akan buka 3 akaun, dan sebahagian besarnya selalu jumpa saya, mereka kata, menyesal tak buka 3 akaun awal2. Kalau anda tak percaya, lihat dalam facebook, cari orang2 yang dah berjaya dalam ToneExcel ini, call mereka sendiri, dan tanya bagus ke tak bagus buka 3 akaun ini. Sendiri tanya sendiri tahu, tapi jalan mudahnya, percaya saje cakap saya dan buka 3 akaun, kalau anda tak buat pun, saya 21hb masih dapat komisyen hingga ke hari ini. Maksudnya, buka 3 akaun untuk mempercapatkan komisyen anda naik, bukan komisyen saya, komisyen saya dah memang sedia naik setiap bulan.
Bagi yang buka 3 akaun diperingkat awal, saya dapati 95% daripadanya kekal dan konsisten dalam ToneExcel ini, hanya sebahagian kecil sahaja yang terkeluar. Saya kaji yang 5% tu, kenapa 3 akaun pun masih terkeluar, saya dapati mereka ini cuba nak pakai tiga3 simkad tersebut. OOOooo jangan buat macam tu. Walau pun saya register 3 akaun, tiga2 nama saya, tiga2 guna IC saya, tiga2 pakai no akaun bank saya yang sama, tapi saya tak pakai tiga2 simkad tersebut. Saya tetap pakai satu simkad sahaja, satu lagi saya bagi isteri saya, satu lagi saya bagi anak saya pakai. Saya tetap pegang satu prinsip, saya pakai satu simkad sahaja.
Kalau saya selalu cerita ratus2 ribu komisyen dalam ToneExcel ini setiap bulan, itu maknanya saya campurkan komisyen ketiga2 akaun tersebut. Sebab apa, sebab ketiga2 komisyen tu masuk pun dalam satu bank akaun saya sahaja. Disebabkan saya sendiri sudah menikmati komisyen yang tinggi hasil buka 3 akaun, maka sesiapa yang nak rasa komisyen yang saya dapat hari ini suatu hari nanti, maka anda kena buat perkara yang saya buat dulu, kena ikut jalan yang saya lalui dahulu, baru sampai ketempat ini, maka anda saya mestikan buka 3 akaun. Kalau anda tanya, kalau saya tak nak buka 3 akaun apa jadi? Saya jawab, tak jadi apa-apa la. Itu saje.
Kalau ada seseorang tanya saya macamana nak pergi rumah En Mazelan, saya kata, jalan depan sikit, bila nampak ada longkang besar, ada jambatan, lepas jambatan belok kanan, itu rumah saya.
Kalau orang tu tanya, kalau saya tak nak belok kanan, saya nak belok kiri, apa jadi? Saya jawab, tak jadi apa-apa la, tak sampai rumah saya sahaja la, cumanya saya rasa encik masuk longkang je... he he he sebab encik tanya rumah saya, bukan tanya kat mana nak masuk longkang.
Untuk memahami lebih mendalam tentang konsep 3 akaun ini, anda pastikan lihat video di bawah ini sampai habis.


Sekian. Selamat berniaga online saya ucapkan. Jika anda belum menyertai keluarga TTTE sila daftar di web ini http://bit.ly/jana-pendapatan-lumayan

No comments:

PERCUMA Ebook Panduan Menjana RM10 Ribu Sebulan. Sila isi maklumat di bawah dan klik Submit

Multi Level Marketing Menurut Shariah

Multi Level Marketing Menurut Shariah
www.zaharuddin.net - Wednesday, 13 January 2010

Labels

10sen (1) 2.6 juta (1) 200 (1) 28sen (1) 3% (1) 400 (1) A (1) Abas (2) affiliate (2) ahli (1) Ahli Panel Syariah HPA (1) akaun (3) autopilot (3) autoresponder (8) Ayam Organik HPA (1) Azizi Ali (1) B (1) bank (1) baru (1) Benarkah Madu Asli HPA Itu Asli? (1) berguna (1) berniaga (3) berniaga online (1) bisnes (1) bonus (2) breadtech (1) broadcast (1) buat (2) buka (1) buku (1) cake (1) call (1) Celcom (1) client (1) daftar (1) data (1) database (1) DEC (2) despatch (1) Diabetes (1) duit (2) e-mail (2) email (1) Facebook (2) fast (1) fast track (1) follow up (1) free (1) game (3) games (1) Halal (1) hamka (2) hayat (1) hba718 (1) Hidap (1) HPA (1) Ianya Jumaat (TG Friday's) (1) idp (1) IM (1) info (1) internet (2) join (1) Jutawan (1) JV (1) kakjah (1) kali (1) Kandungan Coke (1) kelebihan (1) KFC - Haram dimakan..artikle ni amik dari JAKIM..i pun baru surf hari ni.. (1) khasiat (1) khidmat (1) kogama (1) Konsep Halal dan Haram (1) Kopi Radix (1) Lady Cheer -Pembersih Khas Untuk Wanita (1) laris (1) list (1) lumayan (1) mailing (1) Malaysia (1) Masak Sayur Campur Arak (1) Maxis (1) Mazelan (2) MazelanAbas (1) Menu Ramadan + Wine - Terima Kasih Tuhan (1) murah (1) No.1 (1) nomborsatu (1) Non- Halal Chocolates (1) office boy (1) online (8) online game (2) Open House: Pastikan Juadah Halal (1) overview (2) panduan (2) pelan (1) penajaan (2) pendaftaran (1) pendapatan (3) Penduduk (1) penjimatan (1) Pepsi Didakwa Penyebab Kanser (1) percuma (1) perkara (1) play (1) potensi (1) prepaid (2) promosi (1) puk (1) Radix Cola (1) rahsia (1) rate (2) rebate (1) Recognizing Malaysia Halal Logo (Cara Mengenal Logo Halal Malaysia) (1) RM10k (1) rm20 (2) RM20k (1) RM494 juta (1) rm50 (1) rm90 (1) rosanne (1) Sardin (1) Sasa (1) selepas (1) Seorang Sembelih 1000 Ekor Ayam Sehari (1) sepanjang (1) SGO (1) sifu (3) simkad (4) SMS (3) Syaza (1) teknik (2) terlajak (1) terlajak laris (1) testimoni (1) tiga (2) tindakan (1) tips (3) toneexcel (8) tool (1) track (1) trafficwave (6) TTTE (3) TuneTalk (3) tutorial (1) usd (1) utama (1) video (2) what gummy candies are made of ? (1) work hard (1) work smart (1) zombie (1)