Selamat Pagi,
Salam Sejahtera.
Bagaimanakah perkembangan bisnes anda? Saya harap ianya mendatangkan hasil yang setimpal dengan usaha kita. Ingat anda boleh berniaga online atau pun offline dengan bisnes TTTE ini. Jadi teruskan usaha anda.
Pada pertemuan kali ini, saya ingin berkongsi pengalaman upline saya berniaga TTTE. Ia sangat berguna untuk para usahawan yang baru nak bermula. Silakan baca dengan teliti:
Salam Sejahtera.
Bagaimanakah perkembangan bisnes anda? Saya harap ianya mendatangkan hasil yang setimpal dengan usaha kita. Ingat anda boleh berniaga online atau pun offline dengan bisnes TTTE ini. Jadi teruskan usaha anda.
Pada pertemuan kali ini, saya ingin berkongsi pengalaman upline saya berniaga TTTE. Ia sangat berguna untuk para usahawan yang baru nak bermula. Silakan baca dengan teliti:
"Sekarang ini, DEC mempunyai 16 orang staff, jalan 2 shif. Mereka key in semua pendaftaran yang masuk dari jam 7 pagi sehingga 2 pagi, setiap hari, termasuk cuti umum. Tak kira cuti apa sekali pun, mereka tetap setia bekerja untuk key in kan pendaftaran anda. Jadi saya boleh fokus hanya untuk kembangkan level-1 saya sahaja, dan anda juga boleh fokus buat marketing untuk kembangkan level satu anda.
No pendaftaran DEC hanya ada satu sahaja, tiada no lain, iaitu:
014 - 705 7769
014 - 705 7769
Formatnya adalah
ad NamaPenuh noS/N noPUK noIC Alamat Poskod IDPXXXXXX
mereka biasanya akan reply dibawah 15 minit untuk beritahu IDP baru dan no telefon.
Jika tak dapat reply, anda boleh call no Custumer Care DEC di:
0111 508 1515
0111 509 1515
0111 513 1515
0111 514 1515
Jika tak dapat reply, anda boleh call no Custumer Care DEC di:
0111 508 1515
0111 509 1515
0111 513 1515
0111 514 1515
Saya menggunakan khidmat DEC sepenuhnya, maka saya boleh fokus pada buat marketing untuk tambah Level-1 (Akaun-3) saya sahaja, sebab itu komisyen topup saya sentiasa naik dan naik dan naik.
Lagi satu, jika menaja orang baru di Level-1, saya akan ajar mereka cara SMS dan saya suruh mereka SMS sendiri ke nombor 0147057769. Apabila mereka sudah belajar cara SMS, mereka tahu cara nak daftar, apabila mereka balik rumah, mereka sudah boleh menaja orang lain. Network saya berkembang pantas. Sebab itu saya tak pernah sekali kali tolong orang lain SMS kan pendaftaran mereka.
Cara ini pula mudah untuk dipelajari, walaupun downline saya duduk jauh daripada saya, sebab DEC sentiasa standby untuk key in pendaftaran mereka dari jam 7pagi-2pagi setiap hari, 7 hari seminggu, 355 hari setahun, tiada cuti. Saya boleh fokus kepada marketing sahaja.
Semoga anda juga berjaya dengan cara ini".
Nota: Jika ada yang belum bermula, sila dapatkan segera simkad dengan saya (cara pembelian sila lihat nota di sebelah kanan blog ini). Atau terus daftar online di www.bisnesprepaid.com/hba718
No comments:
Post a Comment